BIOTHEKA e-poest ostude tegemine on väga lihtne.
Veebipoe www.biotheka.ee omanik on Bioteek OÜ, reg.nr. 16095928, asukohaga Tallinn, Kadaka tee 4, Eesti.
Toodete tellimiseks vali sobivad tooted välja lisades need ostukorvi vajutades kastile “lisa korvi”.
Kui oled valimisega ühele poole saanud, ava ostukorv vajutades paremalpool lehe ülemises servas olevale rohelisele aknale ”OSTUKORV”. Tellimuse vormistamiseks vaata ostukorvis oma valitud kaubad üle ning täpsusta kogused. Kui soovid koguseid muuta kirjuta väikses kastis olev kogus ümber ning seejärel vajuta tellimuse all olevale lingile ”SALVESTA KOGUSE MUUDATUSED”. Kui soovid toote eemaldada vajuta koguse kasti all olevale sõnale “(eemalda)“.
Sooduskoodi kasutamine.
Kui Sulle on antud personaalne sooduskood või kampaaniakood, sisesta see “kupongi kood” lahtrisse, klõpsa “lisa kupong” nupule ning veendu, et tooted, millele soodustus pidi rakenduma, on tähistatud soodushinnaga.
Ostu vormistamiseks vajutage nupule „TELLI”. ”Tellimus” lehel täitke kohustuslikud väljad, valige soovitud transpordiviis Itella SmartPOST, DPD ning Omniva pakiautomaadi vahel ning sobiv pank ülekande sooritamiseks. Vajuta ”TELLI”. Juhul, kui soovid tellimust muuta, vajuta nupule “MUUDA OSTUKORVI SISU“.
NB! Ära unusta peale makse sooritamist vajutamast “Tagasi kaupmehe juurde”, millega kinnitatakse tellimus.
Tellitud toodete kohta saadetakse peale ülekande tegemist kinnitus tellimuse kohta Sinu poolt vormingusse märgitud e-mailile.
Tellimust puudutavates küsimustes palun pöörduda tööpäevadel Looduraviapteegi BIOTHEKA meeskonna poole:
BIOTEEK OÜ
Reg.nr. 16095928
KMKR: EE102307960
e-post: info@biotheka.ee
Telefon: +372 51 00851
Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel. Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures. Kõik kodulehel märgitud hinnad on eurodes (€).
Maksevõimalused
Biotheka.ee lehel tehtud tellimuste eest on võimalik tasuda pangalingiga.
Tasuda saab koheselt pangalingiga valides sobiva panga (SEB, Swedbank, Luminor, LHV ja Coop Pank). Maksete vahendajaks on vastav pank või Maksekeskus AS. Pangalingiga tasudes vajuta peale makse sooritamist kindlasti pangas “Tagasi kaupmehe juurde” nupule, et informatsioon makse kohta jõuaks meie süsteemi automaatselt.
Biotheka.ee lehel toodete soetamiseks on võimalik kasutada ka Modena makselahendust, jaotades maksed 3 osamakseks, 0% intress, 0€ lisatasu.
Kui e-poest tellimine mingil põhjusel ebaõnnestub, siis saab tellimuse esitada ka ettevõtte e-mailile (info@biotheka.ee).
Kauba kohaletoimetamine
Kaupu saadetakse üle Eesti kõikidesse Itella Smart Posti, Omniva pakiautomaatidesse. Alla 25 € (koos KM-ga) tellimuse puhul kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures. Üle 25 € (koos KM-ga) tellimuse puhul on saatmiskulu pakiautomaatidesse tasuta. Saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud pakiautomaati 2-5 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist.
Tallinna piires toob kauba kätte Biotheka kuller. Tehese tellimuse enne 14:00, on võimalik kaup saada kätte samal päeval vahemikus 16:00-20:00. Järgmiseks päevaks tellides saab tellimuse kohaletoomise ajaks valida kas 11:00-15:00 või 16:00-20:00 vahemiku. Biotheka tervisekulleri teenus maksab 5€. Üle 50€ (koos KM-ga) tellimuse puhul on saatmiskulu kulleriga tasuta.
Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.
Taganemisõigus
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 5 päeva jooksul (olenevalt toodetest ei pruugi ostjal taganemise õigust olla, vastavad tooted ja teenused tuleb sellisel juhul loetleda ning need peavad vastama võlaõigusseaduse § 53 lg-s 4 loetletud tingimustele).
Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
5-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada ja avatud muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus (vajadusel tootest pildid), mis vormistatakse lihtkirjas ning saadetakse see e-posti aadressile info@biotheka.ee hiljemalt 5 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).
Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 5 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase ettetoimetamise viisiga seotud kulu.
Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
Pretensiooni esitamise õigus
Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile epood@biotheka.ee või helistada telefonil: +372 529 4986
Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.
Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile epood@biotheka.ee või helistada telefonil: +372 529 4986.
Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.